Top

آموزش قسمت دوم سئو وردپرس

بهینه سازی سایت وردپرس

آموزش قسمت دوم سئو وردپرس

آموزش قسمت دوم سئو وردپرس شامل متاها و عنوان ها

در آموزش سئو وردپرس  به طور کامل در مورد مدیریت محتوای وردپرس و افزونه سئو وردپرس صحبت کردیم در این قسمت  ادامه گزینه ها را بررسی میکنیم .بعد از بررسی گزینه عمومی بریم سراغ گزینه  عنوان ها متاها که بخش مهمی هم محسوب میشود.عنوان ها و متاها شامل عمومی خانه و گونه های فرسته که گونه های فهرست بیشتر بهش میاد و طبقه بندی و بایگانی و دیگر می باشد.

بهینه سازی سایت وردپرس

عمومی :

خوب شامل گزینه جداکننده‌ی عنوان است کار این بخش به این صورت است که شما مثلا میخواهید نام وب سایت شما از کلمه کلیدی و یا هر چیز دیگر در عنوان جدا باشد که گوگل کاراکترهای مختلفی را درک می کند که بیشترین و پرکاربرد ترین آن ها (|)  است

سئو وردپرس-متاها

خانه :

دوتا جای خالی می بینید که یکی عنوان قالب و یکی دیگر قالب توضیحات داده است .از اسم آن ها معلوم است چه کاره هستند اولی که پیشفرض پر می شود دومی هم میتونید برای قالبتان یک توضیح بنویسید.

گونه های فرسته که ترجمش عجیبه و باید انواع نوشته باشه به هر حال

نوشته :

شامل عنوان قالب و توضیح قالب می باشد که فرق آن با قالب قبلی این است که این قسمت مربوط به قالب نوشته و قبلی مربوط به قالب صفحه اصلی می باشد.گزینه های روبات متا و تاریخ در پیش نمایش ریز و جعبه متای yoast seo  را دست نخورده بگذارید.

برای برگ ها و رسانه هم به همین صورت انجام بدین اگر توضیحات هر یک را پرکنید به صورت پیشفرض برای تمام نوشته های شما نمایش داده خواهد شد و به نوعی دابلیکیت یا تکرار در متا دیسکریپشن مطالب وصفحات ایجاد خواهد کرد که توصیه می شود پر نکنید و برای تک تک آن ها به صورت  یکتا تولید کنید.

طبقه بندی :

شامل دسته ها و برچسب ها و ساختار می باشد در مورد این گزینه  هم مانند قبل جلو برید اما این رو هم بگم که افزونه  سئو وردپرس در آپدیت های جدید این قابلیت رو اضافه کرد تا هرچه بیشتر به بهینه سازی سایت کمک کند.شاخه ها در سئو عامل مهمی هستند به کتگوری هم شناخته می شوند.

بایگانی :

بایگانی های نویسنده : گوگل به تازگی در یک مقاله منتشر شده گفت سابقه نویسندگان قابل برسی می باشد.اهمیت این موضوع بیش از پیش وارد بهینه سازی وب سایت خواهد شد.

دیگر:

گزینه اول را تیک نزنید خود سئو وردپرس هم پیشنهاد داده که فعال نشود.گزینه دوم هم مربوط به برچسب متای کلمات کلیدی (meta keywords) است که از سال ۲۰۱۴ از الگوریتم گوگل حذف شده است اما برای یاهوو و بینگ هنوز کارایی دارد.تیک زدن دو گزینه بعدی دست خودتان می باشد من باشم میزنم .از استفادۀ توضیحات دایرکتوری DMOZ توسط موتورهای جستجو برای صفحات تارنما در نتایج جستجو ممانعت کن! یعنی عنوان هایی را نشان بده که من تعیین میکنم نه عنوان هایی را که در دایرکتوری ها ثبت شده است.

در مقاله بعدی در مورد بخش های بسیار مهم اجتماعی و نقشه های xml یا نقشه سایت صحبت خواهیم کرد که به دلیل اهمیت موضوع این بخش ها را در یک مطلب اختصاصی می آوریم.

محمد دانیالی

 

 

بدون نظر

ارسال یک نظر