Top

تمرکز بازاریابی محتوا و سئو بر روی برنامه های طولانی مدت

سئو و کانتنت مارکتینگ

تمرکز بازاریابی محتوا و سئو بر روی برنامه های طولانی مدت

در این مقاله قصد داریم در مورد روش هایی صحبت کنیم که با استفاده از بازاریابی محتوا و سئو می توانند عملکرد بالایی داشته باشند.

ممکن است شما نیز بخواهید از بازاریابی محتوا و سئو به همراه یکدیگر استفاده کنید. برای دسترسی به این اهداف ممکن است به تلاش های زمانی ، تجزیه و تحلیل و انگیزه داخلی نیاز داشته باشید. ما نیز در شرکت خود با این چالش روبرو بوده ایم. خوشبختانه توانستیم مراحلی را برای درک موفقیت فراهم کنیم. ارتباطات مداوم یکی از مراحل ضروری برای حفظ و نگهداری بازاریابی محتوای موفق به همراه سئو است.

مجموعه توصیه های ماهانه:

زمانی که تیم بازاریابی محتوا و سئو (کانتنت مارکتینگ) در میان یک برنامه در حال اجرا قرار دارند، توصیه های ماهانه برای بازاریابی محتوا می تواند ایده ضروری و حیاتی برای پیش بردن اهداف باشد. این ارتباط برای کمک به اعضای تیم در درک کارهایی که در گذشته انجام شده و رویکردهایی که باید در زمان حال انجام شود بسیار مهم است.

 

سئو و بازاریابی محتوا

چالش بزرگی که ما با آن مواجه بودیم، کمک به اعضای تیم برای پذیرفتن و استفاده از این ایده ها بود. در دنیایی از ایمیل ها، این گونه موارد ممکن است به راحتی گم شود. برای به دست آوردن پذیرش و انطباق عالی، روش هایی را در ادامه مشاهده می کنید:

  • گرافیک های چشم نواز و موارد بصری قوی: با استفاده از این موارد می توانید ارتباط خوب و سازنده ای داشته باشید.
  • گزینه ها و ایده ها در برابر سرتیترها و موضوعات خاص: به جای اینکه از افراد بخواهیم در مورد یک موضوع خاص مطلبی بنویسند، کلمات کلیدی را پیشنهاد کردیم.اینکار باعث افزایش خلاقیت می شود و تولید ایده توسط افراد را بیشتر می کند.
  • بازخورد منظم و روزانه در مورد موثر بودن پیام رسانی: شما می توانید بازخورد مستقیمی از اعضای تیم خود به دست آورید.

موارد بصری بسیار مهم است. سعی کنید تمامی این موارد را رعایت کنید.

به روزرسانی هفتگی وضعیت:

بیشتر افراد از اینکه با ایمیل های بسیار سردرگم شوند متنفر هستند. برخی از اوقات ارسال اطلاعات مفید و اندک می تواند مفید باشد. در این میان فراهم کردن ارزش برای کاربران بسیار مهم است. در ادامه با به روزرسانی هایی که ما برای اعضای تیم خود ارسال می کنیم آشنا می شوید:

  • برنامه های به روزرسانی هفتگی: این به روزرسانی ها به افراد کمک می کند در حلقه فعالیت ها و اولویت ها باقی بمانند.
  • به روزرسانی های مرتبط با اخبار صنعت: اگر اطلاعات و اخباری را پیدا کنیم که به کسب وکار ما و اعضای تیم مرتبط است حتما دیگران را از وجود آن آگاه می سازیم.
  • توزیع انتشار محتوا: زمانی که محتوای جدید در سایت یا انتشارات منتشر می شود، آن را با بقیه اعضای تیم به اشتراک می گذاریم.

با استفاده از این توصیه ها، تیم ما می تواند کار خود را به خوبی انجام دهد. برای اینکه این ارتباط را موثرتر کنید می توانید از روشهای زیر استفاده نمایید:

  • به روزرسانی های از پیش تعیین شده و توصیه هایی برای توزیع در رسانه های اجتماعی بازاریابی محتوا و سئو
  • یک خلاصه سریع از تاثیر و ارتباط در مورد اخبار و اطلاعاتی که به دست می آید.
  • مشابه توصیه ها و ارتباطات ماهانه، بیشتر اعضای تیم با موارد بصری و گرافیکی راهنمایی می شوند.

بازاریابی محتوا-کانتنت مارکتینگ

ایمیل برای سازمان ما به خوبی کار کرده است اما نمی توان گفت که همه شرکت ها به یک اندازه به آن نیاز دارند. شاید گروه های لینکداین و توییتر برای تیم شما مفیدتر باشد. صرف نظر از تمامی این موارد، کلید موفقیت ارتباط مداوم با شکلی قابل درک است.

جلسات آموزشی هفتگی:

سازمان ما جلساتی را به صورت هفتگی یا یک هفته در میان تدارک می بیند تا ارتباط خوب و موثری بین کارمندان ایجاد شود. اگرچه بیشتر این جلسات آموزشی به طور مستقیم با کمپین بازاریابی محتوا و سئو ما در ارتباط نیست اما برخی از آنها می تواند تاثیر بسزایی در تیم داشته باشد.

برخی از موضوعاتی که ما به طور مستقیم مورد استفاده قرار می دهیم شامل موارد زیر است:

  • تمرینات عملی HTML برای بازاریابان محتوا
  • چگونه با استفاده از پژوهش کلید واژه ها موضوعات خوبی برای نوشتن پیدا کنیم؟
  • گزارشات کلیدی از گوگل آنالیتیک برای تعیین و بهبود عملکرد

برای اینکه این گونه آموزش ها ارزش بیشتری برای اعضای تیم فراهم کند می توانید از ایده های زیر نیز استفاده کنید:

  • زمانبندی: تنظیم زمانبندی خاص برای دوره های آموزشی.  به عنوان مثال ما تقویمی داریم که در آن برنامه آموزشی سالانه تعیین شده است.
  • بازخوردها و پیشنهادات: بازخوردها را از اعضای تیم دریافت کنید.
  • داوطلبان و شرکت کنندگان: ما از اعضای داوطلب استفاده می کنیم و برنامه های آموزشی را در اختیار آنها قرار می دهیم.

سئو و کانتنت مارکتینگ

مسابقات، جوایز و به رسمیت شناختن:

در نهایت باید بتوانید دستاوردهای کوچک و بزرگ را به خوبی تشخیص دهید. برای اینکه بتوانید اینکار را به درستی انجام دهید به موارد زیر دقت کنید:

  • ارتباطات داخلی که پست ها و کمپین های برتر را برجسته می کند.
  • به رسمیت شناختن نتایج به دست آمده، لینک ها و پست های جذاب در سایت
  • جوایز سالانه و به رسمیت شناختن موارد مرتبط با بازاریابی محتوا و سئو، ترافیک، لینک های به دست آمده و اشتراک ها

اگر بتوانید اعضای تیم را برای دستاوردهای کوچک و بزرگ تشویق کنید، مطمئن باشید نتایج بهتری به دست خواهید آورد.

آیا واقعا می توانید دارایی های مرتبط با بازاریابی محتوا و سئو را به خوبی تولید کنید؟

این سوال در آخر جلساتی که با تیم خود داشتیم منتشر شد. پاسخ اعضای تیم به این سوال مثبت بود.   به دست آوردن اهداف مناسب بسیار مهم است. در دنیای رقابتی امروز، تنظیم اهداف و روش های دستیابی به آن اهمیت زیادی دارد. برای اینکه تولید خوبی داشته باشید باید بتوانید ارتباطات موجود را حفظ کنید. تجزیه و تحلیل معیارها نیز می تواند اعضای تیم را تشویق کند. آیا تیم بازاریابی محتوا و سئو در طول این دوره عملکرد خوبی داشته اند؟ خوشبختانه می توانید از این ایده ها برای ایجاد خلاقیت استفاده کنید.

بدون نظر

ارسال یک نظر