Top

دو روش واقعی برای ایجاد سئوی تاثیر گرفته از رسانه های اجتماعی

سئو و شبکه های اجتماعی

دو روش واقعی برای ایجاد سئوی تاثیر گرفته از رسانه های اجتماعی

در حالی که سیگنال های شبکه های اجتماعی ممکن است یک فاکتور اصلی برای رتبه بندی در گوگل نباشد اما متخصصان سئو بر این باورند که رسانه های اجتماعی را می توان برای بهبود فرآیند سئو مورد استفاده قرار داد.

مقالات زیادی در مورد تاثیر رسانه های اجتماعی بر روی سئو نوشته شده است. ترفندها و نکات زیادی در مورد آن وجود دارد اما بهترین روش برای ایجاد رسانه اجتماعی موثر بر روی سئو، استفاده از آن به گونه ای است که هم اکنون مورد استفاده قرار می گیرد. برندهای بسیاری از رسانه های اجتماعی برای ساخت نام تجاری خود استفاده می کنند؛ خدمات عالی به دست مشتریان می رسانند و روابط خود را توسعه می دهند. شما می توانید از موارد زیر استفاده کنید تا از تاثیر رسانه های اجتماعی بر روی سئو به خوبی بهره مند شوید.

سئو

برند خود را از طریق رسانه های اجتماعی برای سئو بسازید:

در حالیکه اندازه و شهرت برند یک فاکتور رتبه بندی مستقیم محسوب نمی شود اما می تواند به طور غیر مستقیم بر روی تلاش های سئو اثر بگذارد. از حضور خود در رسانه های اجتماعی برای بهبود برندینگ استفاده کنید و از اثرات آن بر روی سئو لذت ببرید.

توسعه و رشد رد پای آنلاین:

به طور کلی، افراد معمولا به صفحاتی لینک می دهند که آنها را می شناسند و به آن اعتماد دارند. داشتن یک رسانه اجتماعی قوی می تواند برای رسیدن به این لینک ها مفید باشد. یک روش مستقیم دیگر، داشتن مشارکت قوی بر روی شبکه های اجتماعی است که می تواند بر روی سئو اثر بگذارد. تمامی موارد به اشتراک گذاشته در رسانه های اجتماعی می تواند نگاه خواننده را به خود جلب کند.

استفاده از رسانه های اجتماعی برای بهبود خدمات مشتری:

امروزه، مشتریان برای شکایت کردن یا پرسیدن سوال در مورد محصولات، از روش های آنلاین استفاده می کنند. شرکت های بسیار زیادی وجود دارد که به خوبی به این مسائل پاسخ می دهند . این امر باعث ایجاد رضایت در مشتری و نیز بهبود سئو می شود. از رسانه اجتماعی برای شگفت زده کردن مشتریان خود استفاده کنید. برندهای بزرگ بسیاری وجود دارد که اینکار را به خوبی انجام داده اند. اینکار نه تنها می تواند فالوورهای شما را بسازد بلکه مشتریان را افزایش می دهد و باعث ایجاد لینک می گردد. یکی از مثال ها در این زمینه، دلتا هتل است. زمانی که یکی از مشتریان در توییتر به دید ضعیف اتاق های هتل اشاره می کند، آنها به دنبال بهبود تجربه این مشتری می روند. شما همچنین می توانید از توییتر برای پاسخ دادن به سوال هایی استفاده کنید که به شکایات ربطی ندارند. به یاد داشته باشید که لازم نیست تنها در حوزه کاری خود به سوالات پاسخ دهید. اینکار نه تنها می تواند ترافیک بیشتری ایجاد کند بلکه یک فرصت عالی برای رتبه بندی در کلمات کلیدی غیر مرتبط با حوزه کاری شماست.

سئو و شبکه های اجتماعی

افزایش ارتباطات با رسانه های اجتماعی:

شما باید محتوایی را ایجاد کنید که برای خواننده جذاب باشد. با سایر شرکت ها تعامل داشته باشید . بر روی ایجاد روابط با دیگران کار کنید .ابتدا باید اکانتی در رسانه های اجتماعی داشته باشید. پروفایل خود را تکمیل کنید.سپس به دنبال ساخت این روابط بروید. با دنبال کردن افراد و لایک کردن نوشته هایشان شروع کنید. در پست های دیگران شرکت کنید و نظر بدهید. اگر موارد مرتبطی با موضوع دارید آن را بیان کنید. اگر محتوای مناسب را مشاهده کردید به آنها ایمیل بزنید و از افکارتان بگویید. این روش کمی زمانبر است اما می تواند تاثیر خوبی بر روی روابط شما داشته باشد.برنده اصلی این ماجرا شما هستید.

یک طعمه مناسب ایجاد کنید:

این یک روش تازه برای جلب توجه خواننده نیست و توسط شرکت های بسیاری مورد استفاده قرار گرفته است. یک روش جالب برای جلب توجه افراد ، اشاره به مواردی در متن و محتواست.

از دیگران درخواست کمک کنید:

با سایر افراد در ایجاد محتوای مناسب همکاری داشته باشید. از نظرات و عقاید آنان بهره مند شوید. در ابتدا اینکار را ساده بگیرید. به عنوان مثال اگر می خواهید برای عبارت” پروژه های بهبود منزل برای تازه کارها” ، رتبه ای داشته باشید می توانید از وبلاگ نویسانی که در این حوزه فعالیت داشته اند کمک بخواهید.

برای ایجاد و ترویج محتوای مرتبط با یکدیگر همکاری کنید:

زمانی که رابطه ای را توسعه دادید، می توانید با دیگر ایجاد کنندگان محتوا همکاری داشته باشید. شما می توانید نتایج حاصل از محتوای اولیه خود را با سایر افراد به اشتراک بگذارید. می توانید به دنبال پست های مفید باشد.

به دنبال دیدگاه افراد باشید:

با وجود فالوورهای بسیار در توییتر و فیس بوک، شما می توانید محتوای خود را توسعه دهید و از این طریق ترافیک زیادی به سمت سایت خود جذب کنید. از افراد بخواهید برای پست های شما نظر ارسال کنند. اینکار باعث می شود محتوای بیشتری در صفحه ایجاد شود و رتبه بندی برای کلمات کلیدی دم دراز را نیز افزایش می دهد. اگر دیدگاه ها در داخل پلتفرم رسانه اجتماعی ایجاد شده اند، پست را به روز کنید تا دیدگاه های بهتری دریافت نمایید.

سخن نهایی:

به طور کلی، انتشار مطلب در رسانه اجتماعی به سادگی نمی تواند ترافیک ارگانیک به سمت سایت جذب کند اما با استفاده درست و صحیح از این رسانه ها، شما می توانید به دنبال موفقیت های طولانی مدت در حوزه سئو باشید.

source:iranseosite

 

 

بدون نظر

ارسال یک نظر