Top

سئو محلی را با بررسی نظرات کاربران تقویت کنید

نتایج جست و جوی محلی

سئو محلی را با بررسی نظرات کاربران تقویت کنید

در سئو محلی نظرات مشتریان،یک فاکتور کمک کننده مهم براى رتبه بندى جستجو هاى منطقه اى است. اما Brodie tyler ، موسس ReviewJump ، بر این باور است که این موضوع ، از نظر جوامع سئو و کسب و کار ، حائز اهمیت نیست.

مدیریت شهرت ، با ظهور اینترنت به شدت تغییر کرد.یک تحقیق نشان داده که ٩٢٪‏ از مشتریان ، نظرات باقى مشتریان را میخوانند تا بدانند که آن شرکت ، شرکت خوبى است یا خیر(عامل موثر در سئو محلی). ٨٠٪‏ از این افراد ، به نظرات انلاین به اندازه پیشنهاد اشخاص ، اهمیت میدهند ( و شاید حتى بیشتر ).

تایلر میگوید :” قبل از ظهور اینترنت ، از اطرافیان ، خانواده ، دوستان و همه نظر میپرسیدیم تا پیشنهاد هایشان را بدانیم و این موضوع ، شهرت شما را تعیین میکرد. اما با ظهور اینترنت ، همه چیز عمومى شده. نمیتوانید هیچ چیز را مخفى کنید. مشتریان میتوانند نظر خودشان را بدون اینکه شما کنترل بر انها داشته باشید اعلام کنند .”

” اوضاع ، به شدت در چند سال اخیر تغییر کرده و سئو محلی (لوکال سئو) دچار تغییرات گسترده شده است به همین دلیل است که شما باید به این موضوع اهمیت دهید. بخواهید یا نه ، شما یک شهرت انلاین دارید ، موضوع فقط این نیست که شما قرار است کارى براى ان انجام دهید یا نه .”

رابطه مستقیم با رتبه بندى بهینه سازی محلی

تایلر ، ReviewJump را تاسیس کرد. یک اپلیکیشن تحت وب که موجب راحت تر شدن جمع آورى نظرات شده و باعث میشود که بتوانید موضوع را بدانید و مشکل را حل کنید ، قبل از اینکه موضوع به صورت نظر ، در صفحه نظرات منتشر شود .”

او میگوید ReviewJump را به این دلیل راه اندازى کرده چون از اینکه بتواند نظرات مشتریان خود را جمع اورى کند ، نا امید بوده. ” من میتوانستم تقریبا هر چیز دیگرى را کنترل کنم ، ساخت لینک هایشان را ، بهینه سازى سایت هایشان را ؛ حتى میتوانستم بازاریابى محتوا یشان را کنترل کنم. چیزى که نداشتم ، ابزار درست براى کمک به مشتریان در مورد دادن نظراتشان بود .”

سئو محلی و نظرات کاربران

تایلر اضافه کرد :” نظرات ، بر رتبه سایت شما در نتایج جستجوهاى محلى (لوکال سئو) تاثیر میگذارد .”

تایلر ، شخصا ٢٢٠٠٠ لیست شغل هاى محلى را در گوگل و یلد (Yeld) آنالیز کرد تا نتیجه تئورى خود درباره تاثیر نظرات در سئو محلی را ثابت کند. این کار را قبل از ارائه ReviewJump انجام داد .”

او متوجه این موضوع شد که ٣ سایت برتر نتایج جستجوى محلى گوگل ، ۴٧٢٪‏ بیشتر از سایت هاى ۴ ، ۵ ، ۶ ام نظرات دارند.

او متوجه شد ۶۶٪‏ از مواقع ، ٣ سایت برتر در جستجوهاى محلى ، تعداد نظرات بیشترى از ٣ سایت دوم دارند و در ۶٣٪‏ مواقع ، لیست محلى با نظرات بیشتر ، در ٣ نتیجه اول قرار میگرفت.

نتایج جست و جوی محلی

اهمیت شهرت انلاین در سئو محلی

در حالیکه بحث در مورد اینکه ایا نظرات ، بر نتیجه سئو محلی تاثیر میگذارد یا خیر زیاد است ، تایلر معتقد است که مدیریت شهرت ، آن طور که باید ، ارزشمند نیست.

او مى گوید :” طبق تجربه من ، درصد بسیار کمى از شرکت ها ، دارند هرکارى در این مورد میکنند که به نظر من یک حسن بسیار خوب است. حتى اگر درصد کمى ، به نظرات و شهرت انلاین اهمیت میدهند ، از جمله خود شما ، این کار میتواند یک برترى براى شما باشد. .”

در فاکتور هاى جستجو ، Moz ، نظرات را هفتمین فاکتور مهم از مجموع ٨ فاکتور و با تاثیر ٨.۴٪‏ بر روى رتبه جستجو محلى نام برد ، اما تایلر معتقدست که اهمیت نظرات در سئو محلى کم یا لوکال سئو در نظر گرفته شده است.

او میگوید :” به نظر من این عدد دقیق نیست و خیلى کم است. من در این مورد تحقیق کرده ام. ممکن است نیاز به تحقیقات بیشترى درباره اهمیت نظرات در رتبه بندى باشد یا شاید هم به اندازه کافى منتشر نشده .”

فاکتور های سئو محلی

ReviewJump فواید افزایش تعداد نظرات را براى مشتریان خود دیده.اگر تایلر بخواهد یک راهکار به کمپانى هایى که به دنبال مدیریت شهرت انلاین خود هستند بدهد ، این است که بدانند شهرت انها بر درآمدشان تاثیر میگذارد.

” شما کار میکنید که پول درآورید. من بر این باورم که مردم ، آنطور که باید ، به شهرت اینترنتى خود اهمیت نمى دهند.”

“در اریزونا ، یک ابگرم درمانى وجود دارد. آنها چند سال کار میکردند اما فقط حدود ١٢ عدد نظر داشتند( قبل از استفاده از خدمات سئو ). و تنها در ٣ هفته اخیر ، در یک موقعیت ٣٣ نظر جدید دریافت کرده اند.”

” این یک پیشرفت حدود ۴٠٠٪‏ است ، همه آنها هم یا ۴ ستاره و یا ۵ هستند.” و مهمتر اینکه این آبگرم در سه قسمت جستجو هاى محلى رنک یک است.

یک مشترى دیگر ، یک زنجیره از هتل ، از یک افزایش ٣٣۵٪‏ نظرات ماهانه از زمان شروع کار با ReviewJump لذت برده است. و یکى از مشتریان قدیمى شرکت ما ، دندانپزشکى مدرن ، مدت کوتاهى پس از استفاده از ReviewJump در صفحه جستجو هاى محلى دررتبه دهم قرار گرفت و الان در سه قسمت نمایش داده میشود.

” هرچه نظرات بیشترى دریافت کنید ، رتبه بهترى خواهید داشت ، ترافیک بیشترى دریافت خواهید کرد ، تماس بیشترى با شما گرفته خواهد شد ، مشتریان بیشترى براى فروش وجود خواهند داشت .”

 

بدون نظر

ارسال یک نظر