Top

چک لیست کپی رایت سئو

کپی رایت سئو

چک لیست کپی رایت سئو

نوشتن یک مطلب با کیفیت که در موتور های جستجو رتبه بندی می شود یک کار دلهره آور است.

در این نوشته برای شما یک چک لیست کپی رایت سئو (بهینه سازی موتور های جستجو) با بعضی بررسی های اجمالی که شما قبل از منتشر کردن مقاله خود باید آن را انجام دهید آماده کرده ایم.

اول از همه به سختی کار کنید، قبل از استفاده از این چک لیست کپی رایت سئو شما باید به اندازه کافی کار کرده باشید. شما باید بررسی های کلمات کلیدی خود را انجام داده باشید، بر روی یک موضوع مشخص تمرکز کنید و همچنین ساختار مقاله خود را تنظیم کنید. این کارها را قبل از نوشتن مطلب باید انجام دهید. کسی نگفته است که کپی رایت سئو آسان است.

کپی رایت سئو

سپس بررسی کنید:

باید موارد بسیاری را بررسی و چک کنید تا مطمئن شوید که متن شما یک متن سئو پسندانه است که در آنالیز محتوا پوشش داده شده است. که این خودش یک چک لیست است. اما در کنار آن باید ۸ سوال چک لیست کپی رایت سئو که در زیر آمده است را بررسی کنید.

 

۱. هدفتان را درست انتخاب کرده اید؟

شما باید یک هدف خوب در آنالیز محتوا سئو Yoast داشته باشید. بررسی کنید که در هر صورت می توانید اهداف خود را از قرمز و نارنجی فراتر ببرید یا نه (بدون اینکه هیچ امتیازی به کیفیت مقاله خود بدهید)

۲.آیا موضوع اصلی مقاله شما واضح است؟

هنگامی که یک مرور اجمالی بر متن دارید باید بدانید که موضوع مقاله شما باید کاملا برای خوانندگان شفاف باشد. مطمئن شوید که عنوان های شما با موضوع اصلی هم خوانی داشته باشد. همچنین اولین جمله از هر پاراگراف را بررسی کنید. این جملات هسته ای باید موضوع هر پاراگراف را پوشش دهد.

 

۳. آیا پاراگراف های طولانی وجود دارد؟

بسیاری از مردم دوست ندارند که متن های طولانی بخوانند. بررسی که کنید که می توانید پاراگراف های طولانی را کوتاه تر کنید. پنج یا شش خط برای هر پاراگراف مناسب است.

۴. لینک های داخلی را اضافه کرده اید؟

قبل از منتشر کردن مقاله، مقاله های مشابه خود را به یکدیگر لینک کنید. شاید شما یک محتوای مقاله در یک موضوع مشابه داشته باشید. مطمئن شوید که نوشته خود را به آن مقاله لینک کرده اید. شاید مقاله جدید شما تنها مقاله خوبی باشد که در یک مدت طولانی نوشته اید. به همین خاطر چند لینک از مقاله های قدیمی به این مقاله جدید اضافه کنید.

۵. تصمیم شما برای انجام واضح و روشن است؟

می خواهید مردم بعد از خواندن مقاله شما چه کاری انجام دهند؟ می خواهید از شما مقداری خرید کنند؟ می خواهید آنها سایر مقاله های شما را بخوانند؟ مطمئن شوید که تصمیم شما برای انجام واضح و روشن است و مردم قادر خواهند بود از این مقاله شما به سایر موارد در سایت شما دسترسی پیدا کنند.

۶. می توانید برای کلمات کلیدی چندگانه بهینه سازی کنید؟

احتمالاً به این فکر کرده اید که از چه کلمه کلیدی که در مقاله خود نوشته اید به رتبه مناسب دست پیدا می کنید. اگر مقاله شما طولانی است باید بیشتر از یک کلمه کلیدی استفاده کنید.

۷.از کلمات گذار استفاده می کنید؟

یک متن با استفاده از کلمات گذار بهتر قابل خواندن می شود. کلمات گذار کلماتی مانند: مهمترین، زیرا، پس، درکنار آن هستند. مطمئن شوید که هر پاراگراف شما چند کلمه گذار داشته باشد.

۸. دسته بندی و برچسب مناسب را انتخاب کردید؟

با انتخاب صحیح دسته بندی و برچسب مناسب شما می توانید ساختار سایت خود را برای موتور های جستجو اثبات کنید. با این روش انها قادر خواهند بود که سایت شما را بهتر درک کنند همچنین به بازدیدکنندگان کمک می کند که راحت تر به مقاله ها در سایت شما دسترسی پیدا کنند.در صورت نیاز به خدمات سئو با ما تماس بگیرید.

بدون نظر

ارسال یک نظر