Top

الگوریتم فرد چیست ؟

الگوریتم فرد گوگل چیست ؟

الگوریتم فرد چیست ؟

الگوریتم فرد چیست ؟ و چه موضوعاتی را در سئو هدف گرفته است ؟

” الگوریتم فرد” درباره ی چیست؟ در ۹ مارچ، گوگل یک رشته ی به روزرسانی الگوریتم جست و جوی تایید نشده انجام داده بود،  که در حال حاضر آن را  “الگوریتم فرد” می نامند.

بنابراین اگر میخواهید با مطالب صفحه ی وب سایت شما ارتباط گرفته شود ،ممکن است بخواهید در بهبود روند توسعه ی مطالب خود برای جلوگیری از کاهش در رتبه بندی برای کلمات کلیدی مورد نظرتان تلاش کنید. اگر نیاز به یک درک بهتری از آنچه که مطلب به عنوان حجم کم واجد شرایط است، را دارید، پس به شما تماشای این فیلم توضیح در باره الگوریتم فرد ساخت مت کاتز است و مربوط به این تغییر الگوریتم میشود را پیشنهاد میکنم.

الگوریتم فرد گوگل چیست ؟

ما همچنین درباره ی چگونگی تولید مطالب بزرگ،  نوشته ایم.  پس چند دقیقه این مقاله سئو را با دقت مطالعه کنید.

به طور خلاصه،  اگر شما در حال اجرای سیاست صحیحی در مورد تبلیغات در سایت باشید،  احتمالا هیچ دلیلی برای نگرانی در بخش شما وجود ندارد.

چطور متوجه شوید که توسط فرد جریمه شده اید؟

اگر برای شما اتفاق افتاده که یکی از معدود کسانی باشید که متاسفانه توسط به روزرسانی الگوریتم فرد تحت تاثیر قرار گرفته اید،  زمان آن است که رویه ی نوشتن مطلب را بدانید. اول من به شما نشان میدهم که چگونه صفحات تحت تاثیر را تشخیص دهید. ما به شما آدرس خواهیم داد که بدانید چطور این مشکل را رفع کنید.

اولین قسمت ساده است. برای شروع وارد حساب google Analytics شوید.  بعد به all pages/site contact/ bhaiverior  بروید. در اینجا شما در حال مقایسه دوره ی قبل از وجود به روزرسانی فرد و بعد از اجرای آن هستید.

با تجزیه و تحلیل این نتایج، شما میتوانید صفحاتی خاص که بعد از اجرای الگوریتم فرد، یک افت ناگهانی در ترافیک را تجربه کرده اند را ببینید.

بعد شما میخواهید بررسی کنید تا بدانید که آیا یک جریمه موجب قطع ارتباط شما شده است.

شروع کنید Aquisitions/ all trafic/ channels  و روی جست و جوی آنی  organic search کلیک کنید.

از اینجا دوباره میتوانید ترافیک را قبل و بعد از به روزرسانی الگوریتم مقایسه کنید وببینید آیا یک کاهش قابل توجهی در ترافیک جست و جوی شما وجود دارد.

چگونه سایت خود را بازیابی کنید اگر مبتلا به کاهش رتبه توسط فرد است؟

حال که میدانید چگونه هر صفحه از سایت تان که ممکن است توسط فرد متاثر شده باشد و سئو سایت شما تحت تاثیر گذاشته باشد را شناسایی کنید. اجازه دهید یک نگاهی در چگونگی رفع مشکل سایت متاثر بیاندازیم.

به روز رسانی الگوریتم فرد

بهبود مطالب برای آپدیت های الگوریتم فرد

اگر مطالب صفحات تحت تاثیر کم است، پس باید به اصلاح و بهبود مطالب بپردازید به طوریکه برای بیشتر بازدید کنندگان مفید باشد. در زیر توصیه هایی که باید در هنگام ویرایش مطالب خود به آنها توجه کنید، وجود دارد:

*افزایش تعداد کلمات- تعداد کلمات لزوما تشکیل دهنده ی محتوای خوبی نیستند. اما وجود کلمات بیشتر در یک صفحه، به طور کلی یعنی جزئیات و اطلاعات بیشتر . درواقع serp IQ این طور تشخیص میدهد که برای ظاهر شدن در صفحه ی اول نتایج جست و جو، باید حداقل ۲۰۰۰ کلمه در مطلب تان به کار رفته باشد.

*افزودن رسانه ها – خیره شدن به یک دیواری از متن بازدید کنندگان را از خواندن کل متن منصرف میکند. همانطور که ممکن است به این موضوع پی ببرید، این یک اثر منفی در بالا بودن رتبه شما خواهد داشت. برای جلوگیری از این اتفاق، عکس و ویدئو ضمیمه ی مطلب کنید. تطبیق مطالب نوشته شده به همراه جلوه های بصری به افزایش خوانایی و حفظ بازدیدکنندگان، کمک خواهد کرد.

* لینک به منابع با ارزش- مطالب شما نیز اغلب از لینک های قوی دیگری بهره مند خواهد شد. این را میتوان برای اعتبار بخشیدن اطلاعات و یا اضافه نمودن متن بیشتر درباره ی یک موضوع، مورد استفاده قرار داد. این نوع پیوند سازی بیشتر برای رعایت حال خوانندگان شما است. با اضافه کردن جزئیات بیشتر از طریق لینک، خوانندگان را تامین کنید و آنها این لطف شما را به یاد خواهند داشت.اگر دقت کتید ما در ابتدای متن یک ویدیو به  مت کاتس لینک دادیم که مدیر ضد اسپم گوگل هستند و یک ویدیوی معتبر پیرامون الگوریتم فرد منتشر کرده اند .

اینها فقط تعداد کمی از روش های بهبود بخشیدن به مطالب شما میباشد. به طور خلاصه، به شدت روی کیفیت مطلبی که در آینده خواهید گذاشت، دقیق تر خواهید شد .بنابراین شما باید کیفیت ارائه کنید این بدان معناست که فرآیند ایجاد مطالب خود را از آغاز تا پایان بهبود بخشید به طوریکه با ارائه هر پست، ارزشی واقعی را منتشر میکنید.

برای خواندن بیشتر در این مورد، لطفا به پست خوبی که در اسمارت وبلاگ میباشد مراجعه کنید که اصول اولیه اضافه کردن مطلب را بررسی کرده است و چگونگی موفقیت در خلاقیت مطالب کسب و کارها را پوشش میدهد.

حذف تبلیغات

اگر سایت شما بیش از حد به تبلیغات متکی است، احتمالا میتوانید علت کاهش در ترافیک را بعد از راه اندازی به روزرسانی فرد گوگل ببینید. به نظر میرسد واقعیت باشد. در حالیکه شما از تبلیغات و اثرات آن درآمدزایی میکنید، باید مخاطبان اصلی خود را با مطالب خوب و همچنین تبلیغات خوب راضی کنید.

با پیروی از راهنمایی های بالا در نوشتن مطالب بزرگ و به حداقل رساندن تبلیغات، میتوانید راه خود را برای بازیابی و جبران رتبه بندی،ترافیک و درآمدها ،شروع کنید. برای مثال، اگر از google adsense استفاده میکنید، ممکن است به یاد بیاورید که در ابتدا تنها میتوانستید حداکثر ۳ واحد تبلیغ در هر صفحه داشته باشید.

سرانجام گوگل با حذف این محدودیت،میتوانست بعضی از ناشران را در وضعیت دشوار قرار دهد. بدون اسم محدودیت ممکن است ناظر سوء استفاده برخی از ناشران در گذاشتن بیش از حد تبلیغات در هر صفحه باشیم.

در نهایت، موفقیت واحدهای آگهی شما به عوامل متفاوت و زیادی بستگی دارد. این عوامل عبارتند از طراحی سایت ، قرار دادن آگهی های موجود در صفحه و موارد منحصر به فرد دیگر.

پنج واحد آگهی در یک صفحه برای سایت  shout me loud’s harsh agrawal خیلی خوب کار کرد. این مقدار تبلیغ در سایت شما ممکن است کار کند و ممکن است کار نکند. بنابراین من به شما توصیه میکنم که آزمایش کنید و نتایج آن را به دقت بررسی کنید تا از حاصل کار خود مطمئن شوید.

با توجه به قرار دادن تبلیغ در مطلب خود،مطمئن شوید که آگهی برای به طور جداگانه برای بازدیدکنندگان قابل تشخیص باشد. آنها را در صفحه برجسته نکنید و رنگارنگ طراحی نکنید که گویی قسمتی اختصاصی از مطالب سایت شماست. این دقیقا مخالف سیاست های گوگل و همچنین برای کاربران فریبنده است.

پاک کردن بک لینک های ضعیف و نامعتبر

نمودار لینک همچنین نقشی حیاتی در تعیین رتبه بندی جست و جو از صفحه شما را بازی میکند. بنابراین، در حالیکه بعید به نظر میرسد، هنوز هم امکان دارد که به روزرسانی الگوریتم فرد سایت شما را برای به دست آوردن لینک دهنده با کیفیت پایین،جریمه کند.

آیا امکان دارد که شما آن را از فایور خریداری کرده باشید؟ ما قصد قضاوت کردن نداریم (اما لطفا از فایور لینک خریداری نکنید). بسیاری از اوقات خدمات لینک دهنده ها، لینک های با کیفیت پایین و ارزانی هستند به جای ارائه ی کیفیت بالا و همچنین لینک های مرتبط. این خبر قابل توجهی است.

همچنین این احتمال وجود دارد که پاک کننده، سایتها و مطالب و پست های شما را پاک کند و مقداری لینک افتضاح به آن محتوا بیفزاید. متاسفانه گوگل میتواند به خوبی این کار را انجام دهد.

صرف نظر از علت اصلی، اگر شما متوجه مشکلی در نمودار لینک تان شوید، متوانید انکار کردن بدترین لینک های متخلف را مشاهده کنید. به راحتی متوجه میشوید کدام لینک ها انکار میکنند و با نیرنگ حداقل را میگویند. حتی اگر شما منظم ترین و بهترین در بهینه سازی سایت (SEO)  باشید.استفاده از قسمت سوم ابزاری مثل sem rush کار شما را راحت تر میکند به عنوان دو ابزاری که برای شناسایی لینک ها به آن نیاز دارید، به شما کمک خواهد کرد.

اگر شما مشتری ای هستید که برای رتبه بندی پرداخت میکنید. ما یکی از خدمات نفی گوگل را که خوشحال از کشف آن خوشحالیم،ارائه  کردیم. اگر این برای شما مناسب و لازم باشد.

با این حال،این گزینه را به عنوان آخرین راه حل تان در نظر بگیرید.شما نمیخواهید به اشتباه یک دامنه که مستر سئو خوب داشته باشد را خراب کنید.

ابتدا روی تصحیح استراتژی مطالب خود تمرکز کنید و از قرار دادن تبلیغاتی که پر زرق و برق  نیست اطمینان حاصل کنید ، اگر بعد از تلاش برای طرح ابتکاری تان ،هنوز مشکلاتی دارید، سپس باید شروع به بررسی امکان رد لینک با کیفیت پایین کنید.

خلاصه ی به روزرسانی فرد گوگل

اثرات به روزرسانی الگوریتم فرد گوگل امکان ندارد پیشگام باشد. بعد از همه ی این ها، آن را اساسا فقط یک تقویت دستورالعمل مطالب موجود در گوگل است.  بنابراین هدف، درک نقصی بود که قبلا گرفتار آن نبوده است. با توجه به اینکه بسیاری از سایت های وابسته با کیفیت پایین و وبلاگ های ساخته شده برای آنها یک هدف یعنی دریافت پورسانت است.  شانس ها روی سیاست شما تاثیر نمیگذارد.

با این حال، با هر به روزرسانی الگوریتم فرد، به یاد داشته باشد که پیشرفت مهم است. این به نفع شماست که با گوگل خوب کار کنید و برای حفظ خود در رده های بالا تدبیر و تلاش کنید.

اگر شما به طور کلی به علایق کاربران خود آگاهی داشته باشید، نباید خواب خود را در برابر “فرد” از دست بدهید.

اگر این طور نیست، پس این فرصت موجب میشود، درک بیشتری از رتبه بندی پایدار در گوگل کسب کنید.

نکته آخر درباره ی مطلب ضعیف  :ممکن است شما (مانند بسیاری از صاحبان کسب و کار کوچک) ، حس بیشتری برای درک منابع بیرونی وبلاگ تان در نظر بگیرید.

یک راه حل یک مرحله ای برای این مورد، این است که به بررسی صفحه خدمات مدیریت وبلاگ یا بخش مقالات خود بپردازید و مطالبی که محتوای ضعیف دارند را تکمیل و به روز رسانی کنید.برای اطلاع از الگوریتم های گوگل مقاله به روز رسانی الگوریتم گوگل را مطالعه بفرمایید.

این مقاله سئو ترجمه شده توسط ایران سئو سایت می باشد و بدون ذکر منبع مجاز به انتشار نمی باشید.

 

۳ نظر
  • UnUsuAL
    مرداد ۱۰, ۱۳۹۶در ۱۱:۳۳ ق٫ظ

    واقعا جالب بود
    دستتون درد نکنه

  • AVizhe
    مرداد ۱۰, ۱۳۹۶در ۱۱:۳۵ ق٫ظ

    بله بنده هم خیلی لذت بردم و برای گذاشتن بک لینک های معتبر خیلی کمک کرد

  • وحید
    مرداد ۱۰, ۱۳۹۶در ۱۱:۳۸ ق٫ظ

    بسیار زیباست
    یعنی این کارای گوگل خیلی توبه و به درستی به سایت ها کمک میکنه

ارسال یک نظر