Top

سئو و الگوریتم فرد

سئو و الگوریتم فرد

سئو و الگوریتم فرد گوگل

گوگل به روزرسانی الگوریتم خود را با نام “فرد” منتشر کرد که تبلیغات زیاد و وب سایت هایی با محتوای کم کیفیت و لینک دهنده ها را هدف قرار داد.

طبق کنفرانس موتور جست و جو، گوگل این به روز رسانی را در ۲۴ مارچ ۲۰۱۷ تایید کرده است. فرد گوگل، به روزرسانی الگوریتم جدید است که وبلاگ هایی که مطالب کم دارند و سایت های ضعیف را هدف گرفته است. فعالیت های به روزرسانی گوگل اقدام قابل توجهی از اواخر سال داشته و خوب است که بعضی از نقطه نظرات درباره ی اتفاقاتی که افتاده را بدانید، زیرا این الگوریتم ها حقیقتا میتواند روی رتبه ی سئو شما تاثیر بگذارد. انتظار میرود که در شرکت های تجاری دیجیتالی یک تاثیر اساسی در ترافیک و رتبه ی SEO آنها بگذارد.

اطلاعات داده شده به صاحبان وب سایت ها این بود که فرد، وب سایت هایی که پایدار نبودند را از طریق راهنما های صاحبان وب تشخیص داد و آنها را هدف قرار داد.

به عقیده ی ما، وب سایت های با مطالب کم و لینک دهنده های غیرطبیعی را تعیین کرده و با این به روزرسانی قصد دارد به منافع آنها بیشتر صدمه وارد کند.

 

چه کسانی به احتمال زیاد از الگوریتم گوگل فرد تاثیر گرفته اند؟

از آنجا که به روزرسانی الگوریتم گوگل فرد رسما اعلام نشده است، پیش بینی دقیق چیزهایی که این به روزرسانی تاکید دارد، بستر دشوار است.  با توجه به روند این وب، قطعا انتظار میرود که به ساختمان وب سایت های متصل با کیفیت پایین ،بزرگترین ضربه وارد شود. وب سایت ها ترافیک شان را از منابع مورد اعتماد دریافت می کنند .گذشته از این،وب سایت ها با یک “اسپم مشخصات لینک ” ممکن است با افت رتبه بندی کلمات کلیدی مواجه شوند.اگر محتوا از کیفیت پایین و یا صفحات تکراری برخوردار باشد،  این هم یک عامل برای ورود به الگوریتم گوگل است.در حالیکه هیچ چیزی توسط گوگل تایید نشده است، ما فقط میتوانیم به تجربه ی صاحبان وب تحت تاثیر، روی بیاوریم.

گذشته از این، وب سایت ها با تبلیغات زیاد و تبلیغات به خصوص بی ربط تحت نظارت میباشند.

انواع وب سایت های تحت تاثیر توسط به روزرسانی :

*مطالب کم حجم

*تبلیغات زیاد

*برخی از وب سایت های کسب و کار محلی

قوانین کنونی سئو

*قرار دادن کلمات کلیدی – استفاده از کلمات کلیدی در ۲ -۳% کپی از متن، کافی نیست. باید ۱۸۰ کاراکتر باشد و به عنوان سمبل ،حداقل یک عدد و حداکثر سه عدد از هر صد کلمه است. با انجام این کار، کلمات کلیدی نتوانند در موتور جست و جو و همچنین در نظر خوانندگان به خوبی برجسته کنند. این مسئله مردم را نسبت به چیزی که دنبال آن هستند، حساس میکند.

*به اندازه کافی مان را طولانی کنید که به دفعات مشاهده شود- تلاش کنید حداقل ۵۰۰ کلمه در متن به کار برید. اما اگر آن را بیشتر کنید، به هدف خود خواهید رسید. بسیاری از تحقیقات نشان میدهد که موتورهای جست و جو به طرفداری از عمق مطلب تمایل دارد هر چند که حداقل ۲۰۰۰ کلمه داشته باشد.  مقاله های بلند تر با کلمات بیشتر در موتور جست و جو به دلیل داشتن کلمات و عکس های بیشتر در رده بندی سئو بهتر عمل میکند.

* عنوان و توضیحات- نوشتن یک عنوان خوب برای یک صفحه، در رتبه سئو مهارت مهمی محسوب میشود. و یکی از عوامل مهم برای تصمیم گیری گوگل این است که موضوع این صفحه چه چیزی است. اندازه ی مطلوب بودن یک عنوان ،یکی از چیزهایی ست که گوگل بیشتر میتواند در نتایج جست و جوی خودش آن را نشان دهد. در حال حاضر آن را ۵۰ تا ۶۰ حرف در نظر گرفته و شرح عنوان باید کمتر از ۱۵۰ حرف باشد.

در بالا قوانین کنونی که سئو از آن برای رتبه بندی استفاده میکند، آورده شد.ما میتوانیم به ماموریت تهیه ی اصلاحیه ی آن بپیوندیم. تمرکز بر کاربران و نیازهای آنها منجر به جمع آوری منافع آن در طول زمان میشود.

 

چگونه سئو به روزرسانی گوگل فرد خود را بهبود دهیم؟

در زیر نکاتی است که شما متوجه شوید که تحت تاثیر بوده اید و شروع به بازیابی  هر رتبه و ترافیکی که از دست داده اید، کنید.

* نگاهی به تجزیه و تحلیل خود بیاندازید. اگر در دوره ی زمانی ۲۵ مارچ ۲۰ ام بوده اید و دچار یک افت در ترافیک و یا میزان کلمات کلیدی تان میبینید، پس تجزیه و تحلیل تان را بخوانید.

*مطالب تان را در دو دسته، دسته بندی کنید. کیفیت بالا و به روزرسانی در مقابل کیفیت پایین و قدیمی.

*کلید واژه های از دست رفته را در نظر بگیرید، از نظر حجم ترافیک و رتبه بندی های قبلی با هر صفحه محتوای کم کیفیت.

*کیفیت مطالب کنونی تان را بهبود دهید. با اضافه کردن، بازنویسی و بهبود بخشیدن به صفحات کم کیفیت، با پیوستن به صفحاتی که قبل از فرد ترافیک داشتند.

*  استفاده از یک ابزار اسپم لینک دهنده یا جست و جوگر برای پیدا کردن وحذف هر گونه لینک دهنده مورد تردید، همچنین از خوب بودن لینک دهنده باقیمانده که طبیعی ونسبتا مناسب به نظر میرسد ،اطمینان حاصل کنید. برای مثال دنبال قسمت های پیروی نباشید ،متن های مشابه را حذف کنید و موارد دیگری که در حساب گوگل برای تعیین ارزش لینک دهنده، در نظر گرفته میشود.

 

واقعا هیچ کس نمیداند که به روزرسانی گوگل فرد درباره ی چیست؟

در حال حاضر چند حدس میباشد که هنوز هم تا پایان آن راه خیلی مانده.  در این مرحله توصیه میکنم هیچ یک از کار های زیر را حداقل در طی ۳۰ روز (از ۲۳ مارچ تا ۲۳ اپریل ) انجام ندهید. زیرا با نوسان و تغییر در قوانین و قواعد پنگوئن ۱ و پنگوئن ۲ و پنگوئن ۳ و پنگوئن ۴ مواجه میشوید و در سئو سایت ایجاد مشکل میکند.

*حذف صفحات در صورت اضطرار

*تغییر اجباری ساختار URL

*فقط میتوانید هر کاری را که در اینجا اشاره شده را انجام دهید زیرا این فقط یک حدس است.

فقط به راهنما های صاحبان وب گوگل بروید و به طور صحیح انجام دهید.کار بهتری که میتوان انجام داد این است که یک وب سایت ایجاد کنید که به مطالب قابل اطمینان متکی است تا کیفیت یک سایت را بالا برید. پیوستن به دستورالعمل های عمومی گوگل کمک خواهد کرد که شاخص و رتبه ی SEO را برای وب سایت تان پیدا کنید.

روی کیفیت لینک های تان تمرکز کنید. این به این معناست که شما باید تنها لینک دهنده با کیفیت را برای وب سایت تان بسازید. مهم نیست که لینک دهنده های متعددی گرفتید. سعی کنید ،کشف کنید که آیا آن لینک ها اصل هستند و از کیفیت بالا برخوردارند.  یک لینک دهنده با کیفیت خوب و مرتبط، قطعا برای شما یک رتبه ی خوب از سئو را کسب خواهد کرد. فقط با شانس و ادعای لینک خاص بودن، به دنبال آنها نروید. چنین لینک هایی توسط بسیاری از وب سایت ها دنبال میشوند و به طور قابل توجهی ارزش کمی در موتور های جست و جو دارند.  در عوض سعی کنید با لینک هایی که کیفیت بالا دارند، مرتبط باشید.

اشتراک گذاری
بدون نظر

ارسال یک نظر